Pagina's

maandag 13 juni 2011

Voorjaarsfair Olmenhorst

Met een aantal vriendinnen naar de voorjaarsfair Olmenhorst geweest. Was echt leuk en mezelf laten verleiden tot een aantal erg leuke aankopen en natuurlijk veel ideeen op gedaan die ik ga delen met jullie.
Een erg leuke jurk gekocht bij mijn favoriete webwinkel: www.talulabelle.nl

Veder me laten verleiden door het werken met Decopatch. Op een snelle manier allerlei dingen op-pimpen! Mijn dochters waren ook meteen verkocht en zijn aan de slag gegaan met hun tekendoos.















Ook een erg leuk idee opgedaan voor een  boomstam die wij nog in de tuin hadden en daar een leuke bijzettafel van gemaakt voor binnen.

 
Al met al een leuk en creatief weekendje, heerlijk. Er ligt nu nog een projectje te wachten in de tuin maar dat komt er nog aan. Zodra ik deze klaar heb zal ik het laten zien.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Francoise,
    allereerst bedankt voor je reactie op het kinderrokje voor mijn nichtje en zodra ik de foto's van haar met dit rokje heb, zal ik ze plaatsen! Maar ik zag dat je zelf ook erg creatief was dit weekend en je al je idee met de boomstronk werkelijkheid hebt gemaakt! Hij is echt heel erg leuk geworden, zég! En eigenlijk zo simpel...maar toch zo'n eyecather! Groetjes en op naar de volgende creaties!! Ik ben benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die boomstronk is een leuk idee. En zie ik daar een klokje in wording ;-) Heerlijk zo'n creatief weekend.
    Fijne week en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoihoi, wat een gezelligheid hier. Wat heb je een supergave achtergrond bij je naam, helemaal m'n favoriete kleurtjes :-)

    Groetjes, Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen