Pagina's

donderdag 23 mei 2013

Rokje


Al lange tijd geleden had ik geschreven dat ik een wit rokje aan het haken / breien was. Nou het lag al een tijdje af in de haakmand maar er moest nog een voerinkje in. 
Vandaag is dochterlief jarig en dus ging ik gisteren snel aan de slag om het rokje af te ronden en ben eigenlijk best te vrede over het resultaat. 
Het is vrij wit maar dat maakt het ook wel weer heel mooi. Leuker was geweest wanneer ze dit lekker aan kon zonder legging maarja de zon wil zich nog niet echt laten zien, helaas! 





Overigens volg ik jullie allemaal nog vaak en ben ik blij met alle leuke dingen die worden gepost. Daar kan ik echt zo blij van worden. Ik zelf wil nog wel eens een tijdje laten verstrijken voordat ik weer wat blog maar het zijn soms wat drukkere tijden dus heeft dit iets mindere prioriteit.
Voor jullie allen nog een fijne week en tot snel.

4 opmerkingen:

  1. Erg leuk rokje!!!
    En gefeliciteerd met je dochter!!! Hele fijne dag gewenst!
    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig en ze kan hem straks als de zon schijnt ook gewoon aan! lief hoor. fijne dag. groetjes Paula ps gefeliciteerd natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als eerste Van harte met je dochter! En wat ziet er prachtig uit. Het rokje ook super gemaakt!
    Ik herken het met de drukte. Snap soms ook niet waar de echte fanatieke bloggers de tijd vandaan halen maar het lijkt me heerlijk om de hele dag alleen maar te kunnen knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk rokje en wat een mooie meid!
    Leuke blog trouwens ook, ik kom erbij ;-)
    groetjes,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen